سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنهایی سخته مرگه

.................
صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانستنی های روابط جنسی

خانم محترمی سوال زیر را ارسال کرده اند:

با عرض سلام و خسته نباشید

من دختر باکره ای هستم که 26 سالمه و با یه مرد متاهل ازدواج موقت کردم البته بدون اجازه پدرم

من در تمام طول زندگیم با هیچ مردی هیچگونه رابطه ای نداشتم و دلیل ازدواج موقتم با این مرد متاهل این بود که هر دوی ما نمیخواستیم که به گناه بیفتیم. این آقا به همسرش علاقه منده و تنها با من همچین رابطه ای رو داره و دلیلشم اینه که هر دوی ما همدیگه رو دوست داریم و عاشق هم هستیم ولی نمیتونیم هیچوقت باهم ازدواج دائم کنیم. 

چون نه خونواده من این اجازه رو به من میدن و نه همسر اون. نه من نمیخوام همسر دوم باشم و نه اون دلش میخواد که زندگیش از هم بپاشه. به خاطر این عشقی که به هم داریم متوسل به ازدواج موقت شدیم. البته ما با هم نزدیکی انجام نمیدیم و ارضای من از طریق ناحیه کلیتوریس انجام میگیره. سوال بنده اینه که آیا ازدواج موقتی که انجام دادیم حلاله؟ و همینطور با توجه به اینکه همسر مردی که من باهاش صیغه کردم از این جریان مطلع نیست آیا بی اطلاعی ایشون موجب باطل شدن این ازدواج نمیشه؟

ممنون میشم اگه پاسخ سوالم رو بدید

با تشکر


سلام 

ازدواج موقت شما از لحاظ شرعی حلال است و مطلع بودن یا نبودن همسر اول تاثیری در ابطال این ازدواج ندارد اما تصور بنده این است که مرتکب اشتباه بزرگی شده اید چراکه علی رغم آنکه ورود به زندگی آن مرد متاهل را برهم زننده ی آرامش و ثبات خانواده ی وی می دانستید به بهانه ی عشقی قابل مهار، ازدواج موقت نموده اید، چه سرانجامی خواهد داشت عشقی که ابتدایش مولد تنفر است، در خفاء شکل گرفته اما در خفاء نخواهد ماند؟

 


 

آیا آمیزش جنسی برای کسانی که قصد ازدواج دارند حلال است؟
 

خانم محترمی سوال زیر را ارسال کرده اند:

سلام من مدت 6 ماه است که ازدواج کردم...اما قبل از ازدواج من و همسرم عاشق هم بودیم واسه همین دوران دوستى با هم رابطه جنسى داشتیم خیلى زیاد اما برده بکارتم سالم نگه داشتیم...بعد از اون هم مدت 1 سال نامزد کردیم و در طول دوران نامزدى هم رابطه جنسى داشتیم الان هم که مدت 6 ماهه که ازدواج کردیم با هم، رابطه جنسى من پیش از عقد حرام بوده یا نه ؟؟؟؟


قصد ازدواج داشتن، روابط جنسی پیش از ازدواج را مشروع نمی کند بنابراین روابط پیش از عقدتان حرام بوده است، بهتر بود پیش از ازدواج دائم به ازدواج موقت روی آورده و با یکدیگر محرم می شدید، در هر صورت لازم است که پس از رسیدن به مرحله پشیمانی قلبی، توبه نموده و امیدوار به بخشش پروردگار باشید!